A Promesa Marketing a területükön évtizedes tapasztalattal bíró szakemberekből álló közösség. Együtt gondolkodunk ügyfeleinkkel, teljes körű szolgáltatásainkkal, összehangolt és a célokat követő munkánkkal értéket teremtünk megbízóink és célközönségük számára.

16 éve foglalkozom marketinggel és kommunikációval. Az elmúlt 12 év során operatív és ügyfélkapcsolati vezetőként egyaránt foglalkoztam meghatározó márkák (Audi, Hungexpo) és sikerre éhes kkv-k üzleti kihívásaival. Hiszek abban, hogy az előrelátóan tervezett marketing, valamint a tudatosan felépített és professzionálisan kivitelezett kommunikáció jelenti a sikerhez vezető utat, egyik sem működik a másik nélkül.

Büszke vagyok rá, hogy a Promesa csapatában egymásra talált a profizmus, a proaktivitás és a produktivitás. Célunk, hogy ügyfeleink hozzánk hasonlóan megtalálják a marketingben rejlő örömöt, finomságot, és együtt élvezzük a munka eredményét.”

Winkler Anna

Winkler Anna
alapító

Miért minket válassz?

Professional.

Minden feladatot a megfelelő, évtizedes tapasztalattal rendelkező szakértő lát el.

Proactive.

Full-service marketingügynökségként előre látjuk az egymásra épülő lépéseket.

Productive.

Munkatársaink a mindennapok operatív feladatai során is támogatják ügyfeleinket.

Elismeréseink.

Az év honlapja

2021-ben a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára készített weboldallal elnyertük Az Év Honlapja elismerést Márkasite kategóriában. A zsűri méltatása:

„Az elmúlt években és idén is több borász, vagy bort értékesítő oldalt neveztek az Év Honlapja pályázatra. Amikor valaki még egy ilyen kiélezett versenyben is tud designban, megközelítésben, tartalomban újat mutatni, az nagy szó! Ilyen a Dubicz Borászat weboldala, élmény a navigáció és üde a tartalom, a vásárlási élmény kifejezetten remek!”

Az év honlapja oklevél
Az év honlapja oklevél

Vállalható üzleti szereplő

A Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés olyan cégeket köt össze és formál közösséggé, melyek a teljesítményt és az értékteremtést tekintik a működésük valódi mércéjének, és egyetértenek abban, hogy a piaci verseny ugyanúgy fejleszti őket, mint a win-win típusú üzleti együttműködések. A pozitív szemléletük alapja a megszerzett tudás és a folyamatos fejlődni akarás. Mélyen hisznek abban is, hogy a teljesítményükkel más cégek számára is referenciaként szolgálhatnak, és hozzájárulhatnak ahhoz, hogy Magyarország egy jobban működő, versenyképes ország és még jobb hely legyen.

Promesa Marketing